Tuesday, July 10, 2012

Текст на интервюто на Cobra за Александра Meadors от 3 юли 2012 г.


Забележка: Преводът е направен с помощта на Гугъл-преводач и няма претенцията да е идеален ;-). Кобра е псевдонимът на говорителя на така нареченото Съпротивително движение (Resistance Movement), което се бори за освобождението на планетата.

A: OK, днес е юли 3, 2012 и имам при мен един много специален гост, Кобра, който използва това име като средство за скриване на самоличността си, това се дължи на факта, че е застрашен и близките му също са застрашени. Кобра, аз просто исках да кажа здрасти и да ви благодаря за това интервю с мен днес.
C: Здравейте на всички.
A: И за тези от вас, които не са наясно с Кобра, той е съвсем на преден план  в интернет от  някъде около март или април и е  Плеядиански въплътен или човек, който  работи директно през последните 30 години за нещо, със съпротивителното движение?
C: Има някои периоди от време, когато бях по-свързан с тях, отколкото други. Но да, аз имам връзки с тях и пряко и косвено в някои времеви рамки. Заедно ние работим за освобождението на тази планета.
О: Добре, чудесно. Във всички информации и записи на интервюта, които са там, се казва, че работиш зад кулисите, но също така звучи че си на много преден план в работата с тези момчета. Бихте ли казали, че е точна тази информация?
C: Е, в известен смисъл да, аз няма да влизам изцяло в подробности, но аз бих казал "да".
О: Да, това звучи като потвърждение.
A: И там също се споменава в записите, че сте получили доста информация от физическо лице, на име Майкъл. Но това звучи като че ли е доста малка част от вас. Ти каза, че има 20 милиона подземни да работят с вас.
C: Всъщност те не работят с мен. По-скоро  аз работя с тях. Виждате ли?
A:  Да! Аааа, каруцата пред коня?
 C: Да. Действителният брой в момента е около 20 милиона. На няколко пъти имаше много повече.
Преди няколко години, нека да видим преди 5 до 10 години, имаше около 70 млн., но след това стана ясно, че не са необходими толкова много хора тук, така че повечето от тях
си отидоха вече.
 A: Уау! Това е страхотна новина! Това е феноменална новини.
 C: Точно така, защото ситуацията на тази планета се е подобрила толкова много през последните няколко години, така че такава голяма сила не е необходима вече.
 A: Това е фантастично. Е, преди да включим някои други  въпроси, които имам за вас днес, аз исках да се потопите в последните си няколко публикации от вашия блог от 2012. Един от тях беше кодиран. Това ли е строго тайно и да се чете само от съпротива?
 C: тези, кодирани съобщения всъщност са предназначени за тези от съпротивата, оперативни работници, които работят на повърхността на планетата. Само най-секретната информация се дава по този начин. Това всъщност е много практичен начин за информиране на всички наведнъж. Тя е много проста схема за всеки, - да прочетат това и да разберат. И това означава стриктност за тях. Така че всеки разбира какво означават тези кодове.
Всъщност аз разсекретявам част от тази информация, която трябваше да бъде разсекретена в операциите, които се провеждат. Няма да коментирам неща, които не са на път да бъдат разсекретени.
 A: Да, и аз лесно може да разбера. Сега е имало много спорове, като на края има коментари направени чрез Дейвид Айк, например, както и факта, че масовите арести са протекли без  съответствие с планираните дати чрез Дрейк и неговите хора. И знам, че не са пряко свързани с него. Вие сте направили този коментар много пъти. Но аз просто се чудех, ако сте имали някакви различия какво каза Дейвид Айк, и че всичко това е куп от глупости, доколкото се отнася до възможността за какъвто и да е вид от масови арести да се случат?
 C: Добре, какво е интересното тук  да се знае, че този тип коментари винаги идват от хора, които не разполагат с вътрешна информация. И колкото повече хората имат информация, толкова по-малко да склонни да атакуват хора като мен или Дрейк или Fulford, или Уилкок. Това е просто, ако хората  разберат ситуацията, те няма да имат склонност да атакуват никого. Толкова е просто.
 A: Съгласна съм. И аз действително ако получих съобщение за себе си от Плеядинците и Андромеданците днес, и го споделя, че е по-късно. Което е подобно на това, което казвате, но просто по различен начин. Така че, така или иначе, обратно на това. Може да е излязла от Бен Fulford и аз съм сигурна, че вие ​​сте наясно, че той  е бил убоден с игла, когато той се ръкувал?
 C: Да.
 A: Каква е истината?
 C: Ами това е всъщност, което се е случило. Просто през последните няколко дни, след като Дрейк обяви своята зелена светлина, някои фракции вътре в Cabal  са много нервни? Те направиха някои много глупави грешки, както аз бих казал. Те се опитват да дискредитират или да спрат,  или да атакува някои от пратениците, но разбира се, не успяха. Всеки, който е в челните редици, е напълно наясно с това какво се случва. Имаше някои защитни мерки, предприети през последните няколко дни, така че някой да се нарани и никой да не пострада.
 А: Отлично, отлично. И знаете ли, че  подобно на това, което ми каза днес, ние толкова сме свикнали да гледаме на живота от една скептична гледна точка и не се доверяваме напълно на информацията, която идва до нас. Ние винаги търсим къде е лъжата. Казах ти, когато чух интервюто, аз  знаех. Знаех, че по някакъв начин  работим с вас, косвено от другата страна, или нещо общо. Аз просто знаех, че  трябваше да говоря с теб.
 C: OK.
 A: И аз чувствам, че това е истинска покана за духовното развитие и общността на НЛО, за да се обединят и да не си позволяваме да се разсейваме от тези неща.
 C: Точно така. И аз бих казал, че хората трябва да са информирани. Ако те са информирани, те ще разберат ситуацията  много повече и няма да имат повече нужда от цинизъм или съмнения от този род. Защото, когато хората започнат да разбират планетарната ситуация, те ще имат много по-балансиран поглед на всичко.
 A: Съгласна съм. Сега също се сещам, че думата  COBRA идва от "пробив на компресия." Може ли да ни кажеш малко повече за това?
 C: Да. COBRA е кодовото име за "Пробив на компресия." Това е като повърхността на тази планета -  като  един сандвич. Налице е натиск на светлината, идваща от горе, от положителните извънземни раси и има друг натиск на светлината, която идва от долу, от съпротивителното движение. И налягането и повърхността на самата планета е под силен натиск от Светлината, отгоре и отдолу. И когато това налягане стане достатъчно силно, пробивът ще се случи на повърхността на планетата. И това ще е събитието. И това събитие включва масови арести, но не се ограничава с това. Всъщност, това е движението на пробив за човечеството. Така че ние можем най-накрая да започнем да създаваме нашата собствена съдба на тази планета, без потисничество, без контрола на тези, които всъщност никога не са били поканени тук.
 A: Знаеш ли, аз намирам, че е интересно, защото е много подобно на свещената геометрична форма на тороид.
 C: Това е точно това, което се случва. Тороид, ОК аз ще го кажа и по този начин. Има известен клон на напреднала технология, който се основава на тороида. "Компресия Пробив" се случва чрез различни вихри, които всъщност са в размерите stargates на повърхността на планетата. Те помагат за напредъка на Светлите сили.
 A: Уау, това е страхотно. Това е толкова важно, за да чуем хора като вас, защото аз наистина се чувствам като част на Общността на Светлината... Мисля, че сме свързани.
 C: О, да. Аз напълно разбирам това, което Вие говорите.
 A: И така, имаме нужда от гласови изяви, да излязат и да ни дават някакво насърчение. Знам, че не може да бъдат напълно откровени... Това очевидно е ясно защо. Но аз ви благодаря, че дойдохте на светло. Аз благодаря и на Дрейк, и т.н., без значение колко хора  ги критикуват. Аз просто искам да го кажа.
 C: Всъщност факта, че аз започнах да пиша в блог е много добър знак, защото никога не съм искал да правя това, преди да съм напълно сигурен, че Светлината ще бъде победител. В определен момент бях помолен от съпротивата да започна този блог и причината е, че сега е време, че светлинните сили ще спечелят, така че да започне този блог  да информира населението, така че да е подготвено. Това е. Това е много добър знак.
 A: Знаете ли, това е много интересно, защото мисля, че може да сте прочели, може би не. Аз имах същия опит. Беше ми казано през декември, че трябва да се изгради уеб сайт и той трябва да бъде създаден и да работи от април 11-ти.
И това е по същата причина. Това беше всичко за разпръскване на информация, която е  необходима, когато има много новини.  Тогава, когато вие сте чули, че април е времевата рамка, която ви е била дадена преди десет години.
 C: Участвах в някои проекти преди години, за да се подготвя за това време. Преди години имаше препарати. В миналото, аз бих казал, десет години, всичко е сближават до този момент. Не просто да направим нещата, но се развиват нещата, аз бих казал, за мен лично най-малко през последните десет години в подготовка за това.
 A: Съгласни ли сте, че сме били в една точка около 2000-2001 място, където информацията беше много достъпна, какво ще се случи на тази планета?
 C: Всъщност опасен период беше между 1996 и 2003. Имаше 7-годишен период, когато беше доста опасно и всъщност аз не знаех какво ще се случи на тази планета. Доста опасно беше.
 A: Да, аз прочетох няколко неща от различни гледни точки. Бях просто любопитна, какво  вие мислите. Спомена в предварителен разговор за животните и как те ни помагат през процеса на възнесение.
 C: Мисля, че съм казал всичко, което имам да кажа за това.
 A: Ами аз просто се чудех как самите животни ни помагат с нашето възнесение? Да не би да казвате, че техните честоти са по-високи или какво?
 C: Бих казал, че е защото те не са програмирани като човешките същества.
 A: О, това ли е!
 C: Това е основната причина, да.
 A: ОК, има повече смисъл. Аз имам един въпрос за вас по отношение на Афганистан. Това е  извън темата, но ми беше любопитно, за факта, че има много слухове, че там е налице Звезден Портал и това е основната причина, за да има толкова много войни в Афганистан?
 C: Всъщност Звездният портал не е в Афганистан, а в Ирак. Бих казал, че най-вече Рокфелер фракцията на Кабал искаха  да контролират тази част на света, най-вече заради свойствата на звездните портали там. И всъщност имаше много положителни портали, които бяха унищожени през последната война там.
 A:  Сега, бихте ли казали, че съпротивителното движение с Плеядинците  са  фракция в рамките на Алианса "Гардиън"? Запознати ли сте с Алианс "Гардиън"?
 В: Да, аз всъщност ще опише това по този начин. Има свободна конфедерация на положителни раси вътре в тази галактика, които имат различни имена. Важното в случая не е името, но само факта, че има хиляди и хиляди положително настроени извънземни раси, които са достигнали определена точка в еволюцията си и които нямат повече нужда от негативност. Те са създали някаква свободна конфедерация. Сега целта им е да помогнат на тази планета и да освободят човечеството, така че човечеството  да може да достигне до същия етап. Тази планета е като ракова клетка в здраво тяло. Трябва да се излекува този рак до последната клетка на галактиката. Ето защо те са дошли. Съпротивителното движение е свързано с  тази конфедерация. Има същества във физическите тела, които изглеждат като вас и мен, като всички останали на повърхността на планетата. Но те са с произход от други места.
 A: Знаеш, че е интересно, ще ви отведе на въпроса за вируса. Това всъщност е въпрос, който имах за вас. Запознати ли сте с книгата Urantia?
 C: Да.
 A: Там  се говори за това, че е внесен  вирус във външната 7-ма сфера на Вселената. Той ни заразява със страх, война и амнезия. Съгласни ли сте с това?
 C: Да, аз всъщност ще опише начина, по който вирусът е създаден, като вирус около галактиката. Мутация, аномалия, грешка, нещо, което също е описана в много стари гностични текстове от последните 2000 години и дори по-рано. Така, че тази аномалия, тази грешка трябва да бъде коригирана сега. Това е, което ние правим. И този корекционен механизъм е задействан точно сега.
 A: И  предполагаш, че това е последната вълна на тази корекция, за всички видове планети, които са били засегнати от този вирус?
 C: Да, защото останалата част от Вселената е освободена. Това не е случайно, че ние сме тук, на тази планета. Последната несвободна планета,  това е последната крепост на тъмните сили. Най-квалифицираните галактически воини са се въплътили на тази планета в последните няколко стотици хиляди години, всъщност, тъй като е известно, че тази планета е най-трудната, за освобождаване. Бих казал, че най-напредналите души с най-високите възможни умения са се въплътили тук точно за тази цел. Затова ние сме тук.
 A: Това е интересно, защото ме води към друг въпрос към вас,  прочетох , че вие трябва да сте  в степен  най-малко 3 пъти по-висока, за да бъдете одобрени и да е възможно да се въплътите на тази планета?
 C: Не бих се съгласил с това, но бих казал, че има известно тестване, което се прави, за да се определи дали са годни да се въплътят тук или не.
 A: най-вече поради трудността за освобождение на тази планета?
 C: Точно така, и трудността на вибрационна честота, която съществува тук. Защото  всъщност не са много планетите в тази галактика под такъв силен контрол на тъмните сили. Тази е една от най-трудните.
 A: Интересно. Сега вече виждате голямо количество ченълинги, идващи чрез хора в момента. Аз съм просто любопитна. Смятате ли, че с това канализиране ние всъщност говорим със себе си от нашето бъдеще?
 С: Не, аз не мисля така. По-голямата част от канализирането идва от астралния план. Астралния план пренася много илюзии. Това е ниво на съществуване, където са нашите неизразени желания, надежди, стремежи. Повечето хора канализират това. Те  канализират собствените си конкретизирани идеи.
Много малко хора имат истинска връзка с позитивни извънземни раси. Информацията, идваща от тези хора винаги
носи нещо свежо и нещо, което има стойност. Но те не са много.
 A: Интересно. Добре, другия въпрос, който имам за вас е, казват, че около 80% от населението на земята в момента е от други звездни системи. Това значи, че остават 20%. И  че приблизително 20% от населението са истинските Cadmon, Адам?
 C: Не бих казал така. Бих казал, че по-голямата част от човешките същества са  населението на Земята. Има много малък процент, които не са от тази планета. Повечето от тях са  въплътени хора, които са създадени тук  и  са  развили тук цялата си история.
 A: Така че това, което мисля за Адам Cadmon? Ако те са тук от други звездни системи,  тяхната ДНК не е ли различна генетически от тази на Адам Cadmon.
 C: Ами всеки, който е създаден от източника на този оригинален проект, е включен. Това не може да се загуби. Просто трябва да бъде активирано. Този оригинален проект се активира чрез светлинен процес, който активира  тялото, т.е. в процес на активиране на меркаба. Това е специален, бих казал, духовен процес на пробуждане, който отива отвъд ума и емоциите, а също трансформира физическото тяло.
 A: О, не мога да чакам!
 C: Това ще се случи скоро!
 A: Аз знам. Така,  ти каза, че тук е една от най-големите крепости, за тъмните сили. Съгласен ли сте, че всички други планети и галактики следят какво се случва тук?
 C: О, да, много, много същества гледат, но не всички, защото не на всеки е интересно  да гледа тази драма. Но бих казал, че много хора от много раси, от много звездни системи  гледат и помагат толкова, колкото могат. Но основният Ключ тук е свободната воля на човечеството. Повечето човешки същества са програмирани така, че те нямат интерес и никакво желание да бъдат освободени. Затова се забавя толкова дълго.
 A: Което ме води до здравословното състояние, което съществува на планетата в момента. Виждате ли по-голямата част от лечебните методи са напълно остарели? Аз не говоря само за западната медицинска схема. Аз говоря за актуализирани енергийни изцеления. Не  трябва ли всички да отидат в тези така наречени лечебни камери?
 C: О, да, Галактически Същества на Светлината имат много по-напреднала технология и много по-напреднали техники за лечение. Така че, бих казал, тази област ще бъде значително разширена. И бих казал, никой не трябва да се страхува от лечебните камери или камерите за Възнесение. Тази технология е чисто биологична и е положителна. Тя просто ни помага за да достигнем по-голяма дълбочина в нашата собствена същност, която може да излекува всичко. Тя само засилва нашата връзка с нашата собствена същност и прави възможно изцелението.
 A: Това звучи страхотно! Това е важен въпрос. Ако днес сме тук, има нещо общо, както чувствам, с нашата епифизна жлеза, така че да се възбуди нашата комуникация с висшето ни ориентиране?
 C: Бих казал, че най-важният фактор тук е постоянството. Ако искате да сте добър в нещо, трябва да се упражнява. Има достатъчно техники, които могат да  отварят висшите ви чакри, но най-важният елемент тук е, ако се практикуват редовно, ако ги правите с посвещение, ще получите резултати. Не за една седмица и не за един месец. Но ако ги правите редовно достатъчно време, вие определено ще получите резултати.
 A: Напълно съм съгласна с това.  Изисква някакво обучение и последователност. Като че ли ние сме благословени с много ясно синьо красиво небе тук, в Южна Калифорния, и както чувам и другаде в Съединените щати. Био-контактите официално ли се правят? Или са затворени?
 C: Те не са напълно затворени, но са много по-малко. Това е един пример за напредъка на Светлите сили.
 A: Искам да кажа, че чувствам такава разлика. Не мога да обясня колко свободно се чувства, просто сякаш има покров, надвиснал над вас.
 C: О, да!
 A: Сега, това е нещото, което се разисква по Интернет много. Когато корабите всъщност пристигнат на земята, когато галактическите сили посетят планетата Земя, вярно ли е, че някои от хората няма да могат да ги видят, защото тяхната вибрационна честота няма да бъде достатъчно висока?
 C: Това не е вярно. Всъщност, когато дойде времето  Галактическата флота да кацне на земята на физически план, всички ще бъдат в състояние да ги видят. И преди да се случи, ще има доста много подготовка, доста много доказателства за човечеството, така, че този процес няма да бъде шокиращ  за повечето същества.
 A: ОК, това е страхотна новина. Това е добре,  всеки един човек на планетата ще има ли възможност и шанс за възнесение? Чух, че 1/3 ще се възнесат с планетата, 1/3 ще отидат в друго тримерно ниво, и 1/3 просто остава тук, в същото измерение, защото не са готови.
 C: ОК, не съм в състояние да разкрия целия план за възнесението точно сега, защото, разбира се Cabal се ослушват, а също и не-физическите архонти слушат. Така че реално планът за възнесение е силно класифицирана информация за сега. Тази планета навреме ще получи всяка информация за сроковете и  как точно ще се случи. Мога само да кажа, че само някои същества ще бъдат в състояние да се издигнат. Но всеки ще се депрограмира от Кабал и всички ще бъдат свободни и ще са в състояние да направят своя избор.
 A: OK. вие запознати ли сте с Друнвало?
C: Да.
A: Той говори много за 3 дни на мрак и буквално след като се излезе от  това, ние ще сме като бебета, ще започнем всичко отначало. Бихте ли ми казали какво мислите за това?
 C: Ами това е много старо пророчество .... Това всъщност означава излизане от хоризонта на събитията. Аз ще обясня. На планетата Земя ще е това, което бих нарекъл една черна дупка. Тя е Реалност. Трудно е, когато сте вътре в тази реалност, за да виждаш нещата такива, каквито са. Когато излезете от тази черна дупка, тя ще бъде експлозия от светлина и всички ще започнат наново. Няма да има повече карма и програмиране. Те ще могат  напълно да присъстват в собственото си съзнание и собствената си връзка с Бога. Така че това е, което ще се случи в определен момент.
 A: Уау, това е страхотно. Много по-различна перспектива, но тя е в основата си едно и също нещо. Запознати ли сте с Kavassillas?
 C: малко, да.
 A: Той е малко на различна вълна PF да бъдем внимателни. Той казва: Вие не сте сигурни кои са тези извънземни. Те ще улавят наивни души и  ще ви пречат от извършване на пълния процес на възнесение. Какво мислиш за това?
 C: Казвал съм много пъти и преди това, че всички негативни ET са изчистени. Те не съществуват вече. Сивите вече не летят в НЛО около планетата, няма рептили на  земята, няма някъде бази на рептили. Премахнати са напълно.

Единственото нещо, което остава е Кабалът. Те всъщност са извънземни, които са нахлули на тази планета преди много много животи и  пазят с реинкарнация своите позиции във властта.

О
свен това ние имаме Нефизически архонти, които също са от други планети и тук бих казал, призраци на  междуизмерни полета за поддържане на карантина и изолация.

Няма никакви негативни сили ЕТ, които да летят наоколо със своите кораби-майки или НЛО. Те са изчезнали.
 О: Страхотно е да чуя това. Да се разбира ли, че има различни ET фракции на планетата?
 C: По отношение на  Cabal - да. Има фракция Ротшилд, която е с "Орион", бих казал, сили на Орион. Има фракция Рокфелер, която е с Драконианците, и има фракция на йезуитите, която е смес от Андромеданци и рептили.
 C: И те са със седалища в различни части на света, това ли е, което казвате?
 C: О, да! Ротшилд контролират най-вече Европа,  Рокфелер, които контролират най-вече САЩ, и йезуитите - за останалата част от света.
 A: OK. Според вас, колко кораби всъщност има около планетата Земя  сега?
 C: О, има милиони и милиони, но те са прикрити. Те не са видими. Те имат специална мембрана за защита, което пречи на Cabal да ги  разкрие. Те са навсякъде около планетата. Огромни кораби-майки.
 A: Забелязах в блога ви, вие споменавате, че няма тревога за  тези сериозни промени във времето, които настъпват... Не се притесняваш, защото галактическите сили са в състояние да установят влияние върху планетата.
 C: Точно така, защото щеше да се случи нещо много по-лошо. Добрите сили правят това много по-лесно в сравнение с това, което би могло да се случи на тази планета.
 A: OK. Що се отнася до смяна на полюсите

No comments:

Post a Comment

text

WANDERER OF THE SKIES

WANDERER OF THE SKIES
на български

2012

OUR FAMILY OF THE STARS

ASHTAR

Отворено писмо до затворник

От известно време следя и активно участвам в превеждането на послания и статии, които са обект на пробуждането на света. Всеки ден научавам нещо и нещо ново ме удивява и учудва в сравнение с вчера. Но сега съм наясно, че истинска промяна не може да се прояви без нашето пряко участие.

Не съм единствената, която чувства по този начин движението за пробуждане, например Бил Брокбрадър, известен като Бил Ууд, който участваше в интервютата с Кери Касиди в Проекта Камелот и сподели информация, известна на него, свързана с истински случки в нашия физически свят, какво прави действително военната машина, той очерта много факти за много неща, в които той самият е участвал като служещ на Военноморските сили на САЩ.

Една от неговите задачи включваше изучаване на файлове, свързани с проект „ Лупа”, в който той откри, че с прилагането на изключително напреднала технология имаше опит да се създаде най-успешната тактика за анклав на хора в още по-големи неприятности, в които вече те са.

Но, Бил не спря тук. Той сподели всеки проект, който той чувстваше, че може да сподели публично. Той говореше честно, дори за лични неща, които биха намалили неговата автентичност и можеха да бъдат използвани срещу него.

Най-вече сексуалният акт с непълнолетен, поради който той беше преследван (и освободен) през 1998, а странното е, че процесът някак си беше насрочен, когато той реши да напусне военните и да започне да пробужда хората за реалното състояние на света.

Той очевидно стана неудобен за много хора. Въпреки че всичко беше зад него, изглежда, че определени хора намериха начин да възобновят процеса му и да сложат край на кампанията на Бил.

Проблемът е, че Бил е арестуван и му е попречено да извършва работата си по пробуждане и просветление на хората. Чрез неговите свидетелски показания, които реших да намеря в Интернет, да слушам, да гледам, да чета много тревожни истории, които не са известни на широката публика, но военните сили ги правят където и да се намират.

По този начин научих, че има кръг от хора, които се събуждат и които изоставят военната кариера, за да могат да говорят за нещата, през които са преминали. Тъй като ние създаваме онези неща, в които влагаме енергията си, аз моля всички вас, които се чувствате съпричастни с историята на Бил Ууд, моля, направете собствено проучване, гледайте интервютата му в ЮТуб и ако сте вдъхновени, напишете писмо на този смел мъж.

Не е важно дали ще подпишете това писмо със собственото си име или не, важно е Бил да получи знак за нашата подкрепа, въпреки че е в изолация и не може да го получи по друг начин. Ние се възхищаваме от него заради всичко, което реши да направи от името на всички нас.

Адресът е:

William Brockbrader 1046233 CO ADA County Jail

7210 Barrister Drive, Boise

Idaho 83704.USA

Пробуждането се случва, съзнанието се случва и то ще върви по пътя си с или без нас. Ние трябва да решим ще участваме ли активно в това, което се случва около нас или не. Да четеш само послания, онези, които можеш да намериш тук и в подобни сайтове, добре, това действително променя енергията, но вие трябва да проявите тази енергия. Аз правя това по мой начин. Направете същото. За по-доброто

:) Мариана Понтони