Tuesday, September 30, 2014

Лечебната Сила на Любовта

Медитирай и Изчисти Кармата

Излекувай Душата и тогава Излекувай Тялото

Повечето от по-трудната ни карма се намира в душата. Разбира се всички наши емоции идват от душата ни. Изцели душата първо и след това ще можеш по-лесно да лекуваш тялото. Изцелението на душата включва освобождаването на емоциите.

Аз съм виждал много лечители лекуващи тялото само за да открият, че заболяването се появява някъде другаде в тялото. Защо? Защото емоцията, която лежи в основата на проблема все още остава в душата. Ако освободите емоцията, тогава болестта не ще изплува.

Душата е електрически генератор за всичко, което се случва в нашето тяло. Повечето от електрическият ток в душата ни е изкривен от непоследователност и триене.

Душата е също така дом на ума. Умът е водача, както за духовното тяло така и за физическото тяло. Ако водачът е изпълнен с неразрешени емоции, тогава тези емоции ще се излъчват чрез всяка мисъл и всяко действие, което ние предприемаме. Точно тези емоции са нещото, което ни изважда от равновесие и създава триене в тялото. Това триене разяжда тялото, докато то се разпадне и/или се разболее или създаде инцидент.

Буда веднъж сравни ума с чаша вода. Ако ние разклатим чашата, водата се развълнува. Ако се опитаме да погледнем през стъклото, за да видим какво е от другата страна, тогава движението на водата нарушава нашата визия. Ако водата е спокойна, нашата визия е ясна.

Ние не можем да изчистим ума, докато нашите емоции не са уредени. Изцеление първо на нашите емоции, изчистване на ума, така че да можем видим всичко по-ясно. Решението на всички наши проблеми не е чрез логиката на нашия ум. Ако умът ни е все още пълен с неразрешени емоции, вълнението на тези емоции ще наруши нещото, което ума ни казва.

Само сърцето знае истината. Сърцето е домът на душата. Сърцето е също така дом на нашата Буда природата. За пореден път ние осъзнаваме, че най-добрият начин да трансформираме нашия живот на изкривяване и грешки се постига чрез медитация. Медитацията изчиства кармата, която поражда емоции и всички изкривени мисли.

Ако се чудите защо има толкова много мисли и емоции, които смущават медитацията ви, сега имате отговор. Медитацията е почистването на къщата. Пръстта на кармата трябва да бъде почистена от къщата, преди да можете да си починете в нея и да се чувствате удобно. Медитирайте без очакване на мирен опит. Най-добрата медитация е развълнуваната медитация. Тогава ти знаеш, че икономката си върши работата.
~ Боб Фикас
Източник
Превод: Димитър Кирилов | Самосъзнание.com

АЗ СЪМ Лечебната Сила на Любовта

Послание от Майка Мария

"Любовта е сладката роза на живота, която лекува всички емоции и всички тръни на кармата. Любовта побеждава всичко. Няма състояние на тази земя, или в това тяло или в естеството на душата ви, което силата на любовта не може да излекува.

АЗ СЪМ Мария, пазител на лечебната сила на любовта. Приветствам ви с безкрайната прегръдка на моето сърце и ви потапям в рози като израз на любовта ми към вас.

Стоя на магистралата на живота, за да бдя над тези уморени пътници, които са излезли от пътя. Аз ги обгръщам с любов и ги подхранвам докато те намерят сили отново, за да продължат пътуването си. АЗ СЪМ Лечебната Сила на Любовта. Това е моят подарък за всяко от децата ми.

Любовта е да се почита отвъд всички неща в живота ви. Любовта е най-големият дар, който вие притежавате. Без значение в какво състояние сте, любовта ще го излекува и ще ви освободи.

Сега докосвам сърцето ви. Поставям моята червена роза на любовта дълбоко в гърдите ви, така че да можете да почувствате моя любящ цвят в живота си и да премахне вашата тревожност и неудовлетвореност.

Няма сила като любовта. Тя е по-силна от всяка емоция. Тя може да смекчи гнева, да успокои болката, да излъчва светлина в мрака на страха, и да обгради вината с мека прегръдка.

Някои биха казали, че това са най-мрачните времена, но Аз бих казала, че това са предизвикателствата, които ще ви освободят. Обичайте живота си, дори и най-отчаяните състоянието на вашият живот.

Знайте това Скъпи мои, любовта никога не може да бъде унищожена, нито от глад, нито от буря. Любовта е вечна.

Когато сте болни, обичайте болестта си и и говорете тихо, с думи на любов и насърчение. Любовта ще ви направи отново цяло.

Когато сте разстроени и ядосани, обичайте врага си и отворете сърцето си с усмивка и му кажете, "Ти не си мой враг. Ти си моята сянка. Аз ще те излекувам и направя цяло отново. Аз веднъж те изгубих, но сега ти се въра при мен. Отварям сърцето си, че да можеш да си почиваш в уюта на моята любов."

Когато ви боли, дайте любов на тялото и сърцето си и отмийте болката със сълзите на любовта. Сълзите на любовта са най-големият лечител от всички. Те могат да премахнат дори най-дълбоката болка и простат дори на най-студената душа.

Когато ви е страх, призовете ме. Аз ще ви донесе бяла роза, за да отстраня незнанието ви и отворя сърцето ви с мъдрост. Защото само чрез мъдростта страхът ви може да бъде отстранен и животът ви да бъде благословен отново с прошка.

Когато се чувствате виновни, аз ще ви прегърна с цялата си любов и благодарност, защото наистина сте дете на Бога и желаете да се върнете у дома. Аз ще ви приема като дете, което се губи в чувствата на отхвърляне, но сега е намерило майка си, чакаща с отворени обятия.

АЗ СЪМ Силата на Любовта, за която няма нищо по-голямо. АЗ СЪМ Майка Мария. Аз съм с вас, дори преди да ме повикате. Бог да ви благослови деца мои! Аз съм винаги с вас."

Източник
Превод: Димитър Кирилов | Самосъзнание.com

No comments:

Post a Comment

text

WANDERER OF THE SKIES

WANDERER OF THE SKIES
на български

2012

OUR FAMILY OF THE STARS

ASHTAR

Отворено писмо до затворник

От известно време следя и активно участвам в превеждането на послания и статии, които са обект на пробуждането на света. Всеки ден научавам нещо и нещо ново ме удивява и учудва в сравнение с вчера. Но сега съм наясно, че истинска промяна не може да се прояви без нашето пряко участие.

Не съм единствената, която чувства по този начин движението за пробуждане, например Бил Брокбрадър, известен като Бил Ууд, който участваше в интервютата с Кери Касиди в Проекта Камелот и сподели информация, известна на него, свързана с истински случки в нашия физически свят, какво прави действително военната машина, той очерта много факти за много неща, в които той самият е участвал като служещ на Военноморските сили на САЩ.

Една от неговите задачи включваше изучаване на файлове, свързани с проект „ Лупа”, в който той откри, че с прилагането на изключително напреднала технология имаше опит да се създаде най-успешната тактика за анклав на хора в още по-големи неприятности, в които вече те са.

Но, Бил не спря тук. Той сподели всеки проект, който той чувстваше, че може да сподели публично. Той говореше честно, дори за лични неща, които биха намалили неговата автентичност и можеха да бъдат използвани срещу него.

Най-вече сексуалният акт с непълнолетен, поради който той беше преследван (и освободен) през 1998, а странното е, че процесът някак си беше насрочен, когато той реши да напусне военните и да започне да пробужда хората за реалното състояние на света.

Той очевидно стана неудобен за много хора. Въпреки че всичко беше зад него, изглежда, че определени хора намериха начин да възобновят процеса му и да сложат край на кампанията на Бил.

Проблемът е, че Бил е арестуван и му е попречено да извършва работата си по пробуждане и просветление на хората. Чрез неговите свидетелски показания, които реших да намеря в Интернет, да слушам, да гледам, да чета много тревожни истории, които не са известни на широката публика, но военните сили ги правят където и да се намират.

По този начин научих, че има кръг от хора, които се събуждат и които изоставят военната кариера, за да могат да говорят за нещата, през които са преминали. Тъй като ние създаваме онези неща, в които влагаме енергията си, аз моля всички вас, които се чувствате съпричастни с историята на Бил Ууд, моля, направете собствено проучване, гледайте интервютата му в ЮТуб и ако сте вдъхновени, напишете писмо на този смел мъж.

Не е важно дали ще подпишете това писмо със собственото си име или не, важно е Бил да получи знак за нашата подкрепа, въпреки че е в изолация и не може да го получи по друг начин. Ние се възхищаваме от него заради всичко, което реши да направи от името на всички нас.

Адресът е:

William Brockbrader 1046233 CO ADA County Jail

7210 Barrister Drive, Boise

Idaho 83704.USA

Пробуждането се случва, съзнанието се случва и то ще върви по пътя си с или без нас. Ние трябва да решим ще участваме ли активно в това, което се случва около нас или не. Да четеш само послания, онези, които можеш да намериш тук и в подобни сайтове, добре, това действително променя енергията, но вие трябва да проявите тази енергия. Аз правя това по мой начин. Направете същото. За по-доброто

:) Мариана Понтони